Livet..

Bra, dåligt, kärlek, hat, positivt, negativt, sorg, lycka, orättvisa, glädje.. Livet är fullt av massa, framförallt överraskningar. Man kan aldrig förutspå något eller veta i förväg vad som kommer hända. Det kan vara något positivt, det kan vara något negativit och också av båda delarna. Något har hänt i mitt liv som gör mig glad och något som gör mig ledsen. Vem kunde tro att det här skulle hända? Alla är förvånade, vissa hatar det och andra tror att det snart kommer rasa samman igen. Bara tiden kan utvisa. På något sätt så tror jag på ödet, det som händer har en mening. Mitt gamla liv är borta och mitt nya har börjat, känns det som.

Det känns förjävligt att det blev såhär, att det var tvunget att bli såhär. Men det är som det är, orkar inte ens tänka på det. Jag trodde aldrig att vi skulle tappa varandra igen. Det är tomt och jag saknar er. Jag önskar verkligen att det kunde ha varit på ett annat sätt. Men alla våras känslor styr det här. Jag vet att ni skyller det här på mig men mina känslor betyder också något, precis som era. Men ni har inte den minsta förståelse för mig och jag förstår att det är svårt att kunna förstå. Men för mig känns det inte rättvist att vara tvungen att välja mellan kärlek och vänskap, samtidigt som jag vet vad den här situationen kräver och vet mer än väl vad den innebär. Det går lixom inte att pussla ihop, och det gör ont. Önskar bara att ni på något sätt kunde förstå.. Ni känner att jag valde bort er samtidigt som jag känner att ni valde bort mig för att jag känner som jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0