Fix och trix.

Helgen har varit jättebra, Nala fyllde år igår och det firade vi med tårta, mat och en mysig hemmakväll. Den fina tårtan fick han av mamma :)



Datan fick vi hit igår också, ett jävla krångel med comhem. Men nu funkar allt iallafall som det ska. Så nu är alla mina grejer flyttade och ingen är gladare än Linnéa, hon ska nu äntligen få ett eget rum. Det ska tapetseras om och hon ska ha ett guult rum. Min pärla! Vi har fått ordning i vår lägenhet nu också, det är ännu lite saker som ska köpas men det är faktiskt fint redan! Och jag trivs som fan, det bästa är att vi bor högst upp, jag är inte det minsta mörkrädd om kvällarna.

Idag har jag varit iväg och köpt julgransslinga, julgranskulor och lite sånt. Tänkte städa nu strax och sen senare kommer mamma och mumma hit och ska äta här ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0