Hello!

Jobbade igårkväll, var jätte nervös eftersom jag aldrig har jobbat där innan. Men som alltid gick det bra, jag är bäst på att oroa mig och ofta är det i onödan. Avdelningen verkar bra och personalen också. Behöver ju allt jobb jag kan få, det är inte kul att vrida och vända på varenda krona. Nu ska jag inte jobba förren julafton vad jag vet, men dom ringer väl kanske innan och behöver mig. Hoppas.

Känner mig nyttig idag, kanske för att jag har gjort nånting av dagen även fast jag vaknade ganska sent. Jag hatar att vakna sent, men ändå så gör jag det nästan varenda dag när jag inte har nåt särskilt att göra. Jag drömmer så förbannat. Men man kan säga att den här dagen blev bra ändå. Becca fick med mig till gymmet, och det var faktiskt kul. Men vad varm man blir, jag svettades som fan, helt sjukt. Jag måste försöka sluta vara så lat, träning är bra!

Ser just nu på SOS familj, och det får mig att tänka tillbaka på mig själv hur jag var i den åldern. Jag var hemsk. Jag har ångest än idag för hur jag har behandlat min mamma och kommer ha det livet ut. Men det är nånting som händer i den åldern, det är egentligen inte meningen att vara elak, det bara blir så. Det är inte lätt att vara tonåring! Och det kan absolut inte vara lätt att vara förälder. Det gäller väl att handskas med det på ett bra sätt, men vad är ett bra sätt? Skrik, gap, fula ord, smälla i dörrar. Fy vilken tid. Samtidigt som jag hade det jävligt kul mellan varven. Jag hoppas att jag kommer lindrigt undan när mitt/mina barn blir tonåringar (om jag får några). Det är något jag har tänkt på, man ska inte ta för givet att man får barn, alla får inte det. Men jag hoppas, i framtiden vill jag ha flera barn. På tal om det, Aja och Mache får snart barn! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det och kommer förmodligen inte göra det förren jag ser bebisen. Jag tror det blir en pojke, medan nästan alla andra tror att det blir en flicka. Det blir spännande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0