Can't do it without u.

Jag tog tag i mig själv igår och gick in och tog en dusch, därefter gick jag hem till Aja. Mathez var på jätte bra humör och Mache kom med mat till oss från restaurangen. Sen gick vi och köpte glass och tog en promenix. Det var mysigt. Men på vägen hem sen höll jag ärligt talat på att svimma. Jag fick lägga mig och älskling passade upp på mig ;) Det behöver man när man inte mår bra.

Idag sov jag också länge, sen var det bara att gå upp, klä på sig och borsta tänderna för Nalas uppkörning var klockan halv tolv. Vi promenerade till vägverket och jag trodde verkligen att han skulle bli godkänd, han körde kanon bra den här gången men det var precis som om gubben letade efter något fel för att inte godkänna honom. Han hade väl sina skäl kanske men man kan börja undra efter pratet som varit med att trafikskolor och vägverk bara håvar in pengar och sen med tanke på hur bra han körde idag. Gubben sa dock att det var mycket bättre denna gången. Bara att hålla tummarna för nästa gång som blir på tisdag nästa vecka. Vi promenerade hem, gick förbi affären och sen hem och laga makaroner med falukorv. Helt slut var jag sen, sov ett bra tag. Nu är jag vaken, Nalle och Maxi gick precis iväg, skulle handla och hämta ett paket på posten (undrar vad det kan vara?) :D Återstår att se när han kommer hem. Troligtvis blir det grillad kyckling och potatissallad ikväll, får äta lugnt så man inte får en glasbit i käften.


Helt ärligt så undrar jag hur länge det här ska fortsätta. Jag känner mig konstig och helt orkeslös, trött och mår illa emellanåt. Jag hoppas att det kommer avta och inte bli värre, försvinner det inte och blir värre så kommer det inte resultera i annat än att jag får sluta jobba. Jobbar hel dag imorgon och jag undrar hur fan det ska gå... (?)

Ska ta ett bad nu innan gubben min kommer hem! Hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0