Förändring till något underbart och bättre.

Ytterligare några dagar har gått utan att jag har haft varken lust eller ork att skriva något. Under dom senaste dagarna har jag tänkt mycket på "mitt förra liv" och allt som det inkluderade. Mitt vilda liv är över, nu gäller det bara lugn och ro och ansvar. Jag kan inte längre spontant bestämma mig för att gå ut och ta några öl eller något liknande (som jag förr var van att kunna göra). Sthlmstiderna har jag tänkt på mest av allt, det vill säga med vänner, alkohol och killar. Varken alkoholen eller killarna är längre aktuella, och inget jag saknar. Jag har nu min Nala som jag under flera år har längtat efter att få tillbaka och han och jag ska nu ha barn. Och det är något jag är väldigt, väldigt glad över! Men vännerna.. ja, vad hände med dom? Två försvann spårlöst och kommer aldrig mer gå samma väg som jag. Men jag har med tiden insett att det nog var meningen, annars skulle det inte blivit såhär. Tycker bara att det är så otroligt tråkigt att bara skiljas åt. Vi har haft så roligt genom tiderna.. Det är sånt som alltid kommer leva kvar.

Det spontana livet jag levde i Sthlm för ett tag, där jag struntade totalt i allt. Jag levde livet bara och tog emot det livet hade att bjuda på. Och visst var det kul, superkul! Men jag skulle för inget i världen byta bort det jag har nu. Mitt liv har förändrats till något absolut underbart och det är det bästa som har hänt mig. Min stora kärlek och det lilla livet jag har inuti mig. Så mycket kärlek att det inte går att beskriva! Jag är såå redo för detta, jag är färdig med allt annat. Jag är LYCKLIG nu.


I söndags var vi hemma hos Aja och dom på middag, det var trevligt. Igår jobbade jag och sen tog jag och min älskade det lugnt hemma, vi badade och hade det mysigt för att sen krypa ner i en renbäddad säng. Finns det något skönare? :)

Nu är han iväg och övningskör, för han klarade inte uppkörningen. Det blir nya tag på torsdag! Hoppas att jag är ledig så jag kan följa med även den här gången..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0