Friluftsliv.

Igår var det en superdag! Älskling och jag åt frukost tillsammans, klockan 10 gick jag till jobbet och jobbade till 14. Efter hem en snabbis, bytte till mindre kläder och invigde mina nya snygga sandaler! Det var verkligen kanonväder, kändes som riktig sommar, träd har fått blad och blommor blommar! Sen gick vi hem till mamma och hjälpte henne i trädgården, jag räfsade i flera timmar (jobbigt) men det blev fint. Nala gick till Chris och jag stannade vid mamma. Åt kvällsmat där, mamma körde mig så jag fick ta ut min efterlängtade hårparfym! Men det var ingen som kunde va i min närhet när jag hade sprayat på mig det. Gick nämligen med mumma hem en stund men fick gå för hon mådde dåligt av lukten. Gick förbi Aja som också tyckte det var starkt, kunde ha stannat men bestämde mig för att gå till fotbollsplanen. Hade nämligen ingen nyckel hem och Nala var och spelade fotboll. Stannade där och såg när dom spelade och snackade med Chris som satt vid sidan av. Dj, Christian (tror han heter så) och Nala hade hittat ett gäng svenska killar som dom spelade mot. Nala trampade snett och var trött (dom andra med) så då gick vi hem. Låg i soffan och såg på tv. Jag somnade, Nala väckte mig och sa att jag fick gå in i sängen och sova för jag snarkade! Haha.

Idag har jag haft riktig sovmorgon, till halv 12! Har precis ätit frukost. Nala och Maxi ser på tv. Funderar på att sätta mig i solen på balkongen ett tag innan jag ska göra mig iordning för jobb halv 4! Blir det av att åka iväg och kolla på någon brasa ikväll? Det är ju valborg.. Får se vad vi bestämmer oss för senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0