Halo!

Vaknade inatt och var skräckslagen. Väckte Nala. Men efter en stund konstaterade vi att allt var normalt.

Nala hade uppkörning idag igen, jag var med och tredje gången gillt tänkte jag. Men han klarade det inte, skitsur blev han men får ta gullnosen som han är! Vidare ner till stan, frukost på mc donalds och så gick vi till baby proffsen och kollade på vagnar och lite annat! Men pappa ska köpa en vagn till oss, den är dock inte ny och jag vet inte hur den ser ut. Men varför ska allt vara nytt när det finns begagnat som duger? Och jag litar på pappa att den är fin, han har faktiskt bra smak ;) Sen drog jag hem och Nalle var kvar på stan, eftermiddag åkte vi med mumma till Willys och handlade för över 2000 spänn så nu finns det mat så det räcker :) Men fan vad jag är trött på att pengarna försvinner så fort man får dom. Är trött på att aldrig få nånting över. Antingen går det precis jämnt ut eller så ligger man back. Det suger! Men det blir väl bättre tror jag. Hemma packade vi upp varorna, Nala drog och spelade fotboll. Jag gjorde Nachos med grönsaker och melon och Nala kom med Maxi hem och så åt vi. Trevligt! Köpte även några doft-ljus idag på la vie, älskar den affären! Dom har vi tända nu och så ska vi strax kolla på andra avenyn! Myys!


För övrigt så har jag fastnat för Beyoncés låt - Halo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0