Hello sunshine!

Tidigare idag mådde jag jätte illa, men klarade mig från att kräkas. Jag vet inte vad jag gör om graviditeten kommer påverka mig på så sätt att jag kommer kräkas varje dag eller så som många gör. Så jävla trött har jag blivit också! Men nu är det lite bättre och känns som att jag pallar gå till jobbet till halv fyra, tänker på att det är storhelg också, man vill inte sjukanmäla sig när det handlar om typ dubbel lön. Hoppas att jag mår bra resten av helgen med, jag har även jobb lördag och söndag då det också är storhelg!

Nalle och jag har ätit lunch på the balcony och solat ett tag. Solen är riktigt stark när man sitter still och har den rakt emot sig. Jag gav upp och gick in när jag började känna mig yr :/ Min sötnos somnade här på soffan alldeles nyss. Det sägs ju att man blir trött av att vistas i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0