Ledig onsdag :)

Mådde pest i början av dagen. Mådde illa som fan när jag vaknade. Låg kvar när älskling gick upp och somnade om typ två timmar. När jag vaknade så mådde jag fortfarande illa men det kändes lite bättre. Gick upp och satte mig i soffan och åt skorpor, tack gud för att det finns något som lindrar det hemska illamåendet. Tur att jag var ledig idag, hade aldrig pallat jobba. Sen åt vi lunch, jag målade naglarna i solen på balkongen och då ringde Aja. Så vi bestämde att vi skulle gå ner på stan. Hon och Mathez kom hit sen tog vi bussen. Gick förbi Beccas och Maches jobb där jag smällde i mig en BIG kebabtallrik. Allt slank ner utom den stackars lilla peperonin. Mathez var gnällig och hungrig men somnade efter en stund. Vi gick runt lite och handlade gjorde vi. Sen bussen hem. Ingen hemma när jag kom hem men efter några minuter hörde jag nyckeln i låset och min underbart glada kille kom in genom dörren (ironiskt). Nu är han och spelar fotboll och jag poppar musik och har gjort köttfärssås. Får ta vara på tillfället då jag inte mår illa. Köpte mera skorpor och citron/ingefära te när vi var på stan, har hört att det ska vara bra. Har haft lite ont i magen idag med, det växer så det knakar där inne ..som barnmorskan sa! :P Nu ska jag hem till Aja och dom igen och umgås lite. Men har som sagt gjort klar köttfärssåsen ifall tjurskallen kommer hem innan mig. (Älskar dig gullis!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0