Lör-Sön

Jobbade 7-10 både igår och idag, inga timmar att hurra för men när man bor så nära så gör det ingenting. I längden blir det ju en del. I gårkväll var mamma, mumma och Nea här, Nala gjorde lasange som hela familjen älskar. Innan det så plockade jag, mumma och Nea massa blåsippor, vårkänslor!! Sen tog jag det bara lugnt resten av kvällen, Nala drog ut och jag la mig tidigt. Efter jobbet idag var jag förbi Aja och Mathez (liksom igår). Sen mötte vi Nala i affären och gick en promenad. Sen hem till mamma en sväng, sen vidare på en promenix och sen åkte vi och grillade korv vid stranden. Vi hade hopp om att det skulle vara lika fint väder som igår då man nästan kan säga att det var sommar! Men sån tur hade vi inte. Frös en del men det gick an ändå. Mysigt. På vägen hem åkte vi förbi pastavagnen, jag och älskling intog våra platser i soffan, åt och såg På rymmen med pippi. Haha, vi båda somnade. Men nu är vi vakna igen. Grubblar över hur jag ska kunna somna inatt, det är tidigt upp imorgon, mödravården kl 8!




Fan vad förbannad jag blir att jag inte kan hitta sladden som för över bilder från digitalkameran till datan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0