Memories never die

En sån här solig dag får mig att tänka tillbaka på förra året när jag och Becca levde rullan i Sthlm ett bra tag ett antal gånger. Sen sitter jag här och lyssnar på Sofijahs låtar som också påminner för vi lyssnade mycket på dom. Jag gav mig aldrig trots att Becca var skit sur många gånger för att hon inte ville lyssna på skiten. Men när jag var otaggad till fest så försökte hon med alla tänkbara "skitlåtar" för att få mig med på kvällens bravader. Min donna! Fan va kul vi hade. Vi festade i stort sett varje dag (nästan), vissa dagar pausade vi för att jag låg halvdöd. Hemmafester hit och utgång dit. Vi hade alltid nåt på gång. Saker hände som vi ångrar men fan vilka minnen det är att tänka tillbaka på! Örby slott, farsta, rinkeby, vällingby, alby, flemingsberg, årstaberg m.m ;) Vi var oftare fulla än vad vi var nyktra! Mycket hände. Allt från en lyckad hemmafest till att vi slogs så att bloden rann. Helt sjukt. Men vi kommer aldrig, aldrig mer uppleva något sånt. Inget Sthlm (iallafall inte under samma omständigheter). Men guud vad jag kan sakna allt det där på något sätt. Vi hade så kul!



Såhär såg jag ofta ut under våra vistelser i Sthlm, även dagtid ibland. Haha fyfan, det är ju hemskt. Snacka om att mitt liv har gjort en totalvändning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0