This is the real deal!

Mödravården igår, älskling och jag gick upp kl 6 för att vi fick en sån tidig tid. Det gick bra! Men den barnmorskan vi träffade där tippade på att jag är i åttonde eller nionde veckan. Det blir lättare att se sen senare, det är fortfarande så litet. Vi pratade mest om tobak och alkohol och sånt och sen fick vi lite broshyrer och en bok. Vi ska dit den 5:e maj igen! Efter så promenerade vi längs ringmuren upp till stan, köpte folsyra tabletter på apoteket och frukost på coop. Därefter gick vi hem till mamma och åt frukost där! Nalle drog till sjukgymnasten och vi åkte och handlade. Halv fyra började jag jobba! När jag kom hem efter jobbet överraskades jag med pizza! Fick även mitt paket på posten igår som älskling hämtade ut. Mitt hjärta.

Ledig idag, Nala och jag åt frukost på balkongen. Hur mysigt som helst. Har riktiga vårkänslor nu verkligen. Bongani kom och hämtade Nala för att övningsköra och jag städade lägenheten. Vid halv ett gick jag hem till Aja och hon, jag och Mathez tog bussen ner till stan, käkade lunch och gick runt lite. Sen bussen hem igen (trodde vi), efter en liten bit fick vi gå av, Mathez var arg och hungrig och bussen var full. Så Aja fick amma i en busskur.. Så kan det bli. Vi promenerade hem, Nala mötte oss så gick vi och handlade. Vi har nu ätit tacos och ska chilla. Just nu sitter han i soffan och sjunger! ;) Han gör mig så lycklig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0