♥ Whatever you like..

Ja, frågan är.. Frågan är vad man kan göra. Jag är engagerad till tusen, men vad hjälper det?! .. När allt kommer omkring så blir det ändå bakslag. Rakt i ansiktet. Det känns som att jag blir straffad för att jag har försökt och ansträngt mig. Äh, släng dig i väggen.

~

Jag har precis proppat i min en hel påse salta bomber och det känns som att jag vill spy. För hälsans skull så skulle det vara bättre om jag kunde stoppa i mig den här mängden frukt istället för godis. Jag blir sugen på nåt och måste bara ha det, sen mår jag så illa efteråt. Det vill säga när jag har smällt i mig alltihop. Aldrig att jag skulle kunna spara lite till senare eller så, nej, allt ska ätas upp direkt. Så när man tänker på det så är det inte alls konstigt att jag mår dåligt. Just nu känns det som att jag aldrig mer vill äta salta bomber igen, det står mig upp i halsen. Jag fick min "stora ölmage" poängterad åter igen idag på jobbet. Jag är bra stor nu och inte gör sötsakerna mig mindre direkt. Ha!, men jag trivs med min bebismage. Min lilla guldklimp ligger där inne och plaskar som har kommit att förändra hela mitt liv. Jag ser på livet med ett helt annat perspektiv och jag vill få ut andra saker av livet än vad jag ville innan. Jag har växt som människa, på alla sätt och vis. Allt känns så spännande och jag är så förväntansfull över hur det blir sen när "den" finns här hos oss. Flera, flera gånger kommer jag på mig själv att jag säger "han". Säger en inre röst att det är en pojke? Jag har inte den blekaste aning. Antingen blir det en Destiny eller en Eliyab. Killnamnet har vi ändrat, till ett bättre namn, tycker vi. Vi får se när han eller hon ankommer till världen! Säkert fastställt är iallafall att det inte blir någon Gunvor. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0