♥ Blåbär & en kropp som en 80-åring.

Var i skogen hela dagen igår och det var så skönt. Har fått rensat skallen + att jag fick 5 liter blåbär med mig hem. Mumma hade gjort en jättegod matsäck och det var en otroligt skön dag. Värre var det när jag kom hem, kunde inte resa mig från soffan, inte heller med Nalas hjälp. Kändes som att hela min kropp skulle gå sönder. Jag bara skriker rakt ut, det gör så ont! I början undrade Nala vafan det var frågan om men nu har han blivit van med mina skrik som flyger ur munnen på mig! Idag är det lite bättre och jag kan iallafall sätta mig på toaletten och komma upp igen. Haha! Nej det är hemskt det här. Måste ringa sjukgymnasten!

Nalleman är iväg idag, kommer hem senare med Nuha :) Jag håller mig nog inne idag som det ser ut nu, höfterna är inte riktigt stabila. Kanske tar en liten promenad sen ikväll, å andra sidan blir man ju helt konstig av att vara inne en hel dag. Iallafall jag. Nu tänkte jag städa lite även fast det inte är stökigt. Jag älskar att ha det rent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0