♥ U will be right here with me.

Ännu en vecka har gått och dagarna bara susar förbi. Har inte gjort så mycket annat än jobbat. I fredags hämtade jag Linnéa på dagis och så umgicks vi, länge sen sist. Hon har lärt sig cykla helt utan stödhjul och fan vilken fart ungen har på cykeln! Hon har också gått tre veckors simskola under sommaren, jag var med på avslutningen. Min sötunge som jag älskar högt. Trots att jag näst intill får utbrott på henne ibland när hon inte lyssnar och bara retas och skriker :)

Ikväll jobbar jag sista dagen på schemat jag gått på. Har fått lite extra dagar augusti ut sen får jag se hur det blir. Känner iallafall att jag måste ta det lite lugnare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0