♥ 15 dec.

Det snöade och var helt vitt ute när vi vaknade idag, vi låg i soffan med ljus tända och utanför flög det stora snöflingor.. Mysigt! Vid tolv-tiden åkte vi till Sanna och co. Ingen promenad med vagnen utan vi åkte bil dit, Eliyab gillar det. Han är snäll min lilla pojke.

Julen närmar sig och kanske får vi snö på självaste julafton i år? Det hoppas jag. Jag försöker stärka mina jul feelings med julmusik ikväll, tänd ett ljus och låt det brinna.. Fanken vad den är bra! Nala och Yonas lagar mat och bakar bröd och Eliyab sover. Han störs inte ett dugg av musik, eller ljud över huvudtaget.. Det kan vara världens liv men han rör inte en min, bara sover vidare.. Bvc imorgon igen, hoppas att han har fortsatt gått upp bra i vikt. Jag tycker han har växt jätte mycket, tiden går alldeles för fort..


JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ!!!


Mys med pappa.


Finaste..


Mammas hjärtegull!


Stolt storasyster till sin alldeles egna lillebror :)


Tillsammans med mommo och moster..


Kommentarer
Postat av: Becca

Han är helt underbart vacker :)så fin!

2009-12-15 @ 21:00:44
Postat av: Jen

Tack så mycket. hade enjätte mysig dag! Hoppas allt går bra med den lille! God jul ochgott nytt år! kram.

2009-12-22 @ 11:44:16
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0