♥ Happy life!

Dagarna rullar på, lillen växer och jag njuter av varje sekund med honom. Han har dock inte gått upp alls mycket i vikt den här veckan så vi ska på en extrakontroll på fredag. Jag måste äta ordentligt, har tappat aptiten totalt sen förlossningen. Men det är viktigt för lilleman och då blir det ännu viktigare att äta bra. Hur som helst så trodde inte sköterskan att det var något att oroa sig över eftersom han gick upp så pass bra förra veckan och sen är han lite snuvig vilket också kan vara en anledning.

Om dagarna gör vi inte så mycket, vaknar och sover om vartannat och sen myser vi en massa. Ute och går är vi också, när det passar oss. Jag älskar honom så mycket, jag är så lycklig och så glad! Min lilla tuttis! ♥

Nuhamin har varit här och hon är jätte glad över lillebror, det ska pussas och klappas helst hela tiden. Hon är ju faktiskt storasyster nu och det är hon super stolt över!


Idag fick jag känna på hur hjärtskärande det verkligen är när ens barn gråter och ingenting man gör hjälper. Det skär i hela hjärtat och man vill bara gråta! Han har haft en gnälldag idag, då han bara vill vara nära. Inte sova själv och ingenting, bara vara nära mamma! Men det gör inte mig någonting.. ♥



Här har dom tagit blodprov och Eliyab sa inte ett ljud. Mammas pojke, vi hör ihop! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

åååh såå underbart! jag har längtat efter ett inlägg :) härligt att höra att ni mår bra! puuuss på er

2009-12-10 @ 01:09:50
URL: http://fiialicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0