♥ Nala 24 år!

Älsklings dag idag. Eliyab grattade sin pappa genom att ligga och mysa med honom imorse.. Blir varm i hjärtat av att se dom tillsammans. Mina älsklingar!

Jag ska gå ner i vikt, är ute och går med Eliyab i vagnen varje dag nu och jag tänker fortsätta. Aja och Mathez går oftast med oss, så trevligt så! Eliyab kan skrika lite i början, sen sover han som en stock hela promenaderna. Han tycker det är jätte skönt att komma ut och likaså jag. Psyket behöver det, och kroppen behöver motionen. Efter förlossningen så kände jag mig så smal, haha magen försvann ju. Och dom första dagarna kändes det jätte konstigt att magen var borta. Nu känner jag mig inte lika smal längre när jag har vant mig utan kalaskulan. Men har som sagt bestämt mig, nu ska jag loosa vikt!

Igår var vi iväg hela dagen, kom inte hem förren sent. Först fika på stan sen spenderade vi hela kvällen med Aja, Mathez och Becca. Lillen sov i stort sett hela tiden, var bara vaken och åt. Vissa dagar är så medan han andra dagar är mer livlig ;)

Lilleman har badat ikväll och nu sover han sött efter att vi har legat och myst i soffan. Tiden går så fort, imorgon är han redan tre veckor och jag tycker redan att han har växt jätte mycket. Han går upp i vikt som han ska nu och han har blivit 2 cm längre.. Det gäller att ta vara på tiden!



Mot sundare tider :p ..


Kommentarer
Postat av: Becca

Så fin som du är! Jätte mysigt var det! måste vi göra om snart :) Älskar dig puss puss

2009-12-14 @ 04:22:30
Postat av: Emilie

Hej Emma. Grattis till nytillskottet. Lite bilder på lilleman hade varit kul :) kramar

2009-12-14 @ 12:32:08
URL: http://emilieahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-12-15 @ 22:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0