♥ 23 hela veckor imorgon :)

Mödravårdsbesöket gick bra, vi bokade in alla tider fram till förlossningen och det är fan i mig inte långt kvar.. Vi fick även höra vår lilla älsklings hjärtljud och jag rös i hela kroppen. Min plutt! 152 låg det på och det lät jättefint :) Hörde mig för om min höft och hon rådde mig att ringa till en sjukgymnast så det ska jag göra under nästa vecka. Jag hade en bra dag hela den dagen. Nalle och jag gick och åt lunch, sen mötte jag upp Aja och Mathez och strosade runt lite. Köpte bland annat blomkrukor och blommor till sovrummet, skit fint blev det! När jag kom hem fick jag ett ryck och putsade fönstrarna innan jag satte upp det. Spjälsängen monterade Nala ihop igår. Och allt går fint ihop med våra nya nattduksbord. Det enda vi behöver i framtiden är en ny säng. Men den vi har nu hänger med ett tag till..

Imorgon kommer Nuhamin, har saknat henne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0