Graviditetshormoner

Dom styr mig ibland och det är faktiskt på grund av dom som jag beter mig som jag gör vissa stunder. Kan vara så irriterad för ingenting och kan bli ilsken för saker som jag inte hade blivit annars. Det är ett giltigt skäl till varför, det är faktiskt något att skylla på för graviditetshormonerna spelar ett spratt med mig sometimes. Men vissa personer förstår inte det. Håll avstånd istället för att bli sura på mig för då blir jag bara ännu mer förbannad.

Ledig imorgon, ska försöka varva ner några grader..

Kommentarer
Postat av: tallica

men man borde ha förståelse för att du är gravid...bry dig inte om andras känslor just nu...det är andra som ska ta hänsyn till dina känslor, du bär juh på en männsika för bövelens skull!

2009-07-02 @ 13:45:24
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0