Gyptian - Hold yuh

En av favoriterna. Jag älskar hans musik över huvudtaget.


Det var en hektiskt vecka förra veckan på många sätt. Det var fullt hus hemma hos oss och jag jobbade mycket. Nalas systrar är jätte fina och det var en överraskning för dom att vi ska ha bebis ;) Dom verkade ha haft det bra här även fast vädret inte var det bästa alla dagar. Vi fick presenter innan dom åkte och nästa gång är det vi som åker till dom! Nuhamin kom också och hon stannade ända till idag. Hon och jag har haft lite ensamtid den här helgen så nu känner vi varandra lite bättre. Nala och jag försökte oss på att fläta hennes hår igår och det blev faktiskt bra för att vara min första gång.

Mycket av veckan gick åt till irritation och det förstörde. Jag har fått nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0