Tillbakablickar

Jag har blickat tillbaka till gamla minnen idag. Sånna där minnen som har kommit att betyda väldigt mycket och som jag alltid kommer att bära med mig. Från Egyptenresa till samtal i timmar, videoblogg och skrattanfall. Det finns mycket att se tillbaka på. Otroligt mycket. Jag har tänkt tillbaka på allt idag. Och jag får den där känslan inom mig av saknad och det gör ont i hjärtat att allt är borta. Jag skulle faktiskt vilja fortsätta resa genom livet tillsammans med er. Men det var förutsett att det inte skulle vara så eftersom det var just så det inte blev. Vi lever våra egna liv utan minsta kontakt och det är sorgligt.



Vem kunde tro att jag skulle bära den här ringen på mitt finger igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0