Tillbaks på banan igen.

Börjar jobba idag kl 14, det värker fortfarande i munnen men det går inte att göra så mycket åt. Den är iallafall snart igenom så förhoppningsvis försvinner all smärta helt då. Älskling och jag hade sovmorgon idag sen drog han iväg och ska fixa lite saker inför imorgon. Två av hans systrar med familjer kommer hit, tillsammans blir dom 8 stycken! Så det kommer bli fullt hus i vår trea här. Jag sover hos mumma för att få bra sömn när jag jobbar i princip hela veckan annars blir det så himla trångt. Det blir det ändå, för dom. Det ska bli spännande att träffa dom och som den person jag är så är jag lite nervig. Men det blir nog bra och trevligt!

Nu blir det lunch innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja den blev riktigt lyckad! :)

2009-07-07 @ 15:19:08
URL: http://jenniferpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0