Hela världen rasar samman för en stund.

Igår var den förjävligaste dagen på länge, från det att jag vaknade till att jag gick och la mig. Hela dagen var så känsloladdad och fylld med massa blandade känslor. Jag hoppas att det inte händer igen, för allt tog knäcken på mig där ett tag. Men det är väl så att allt inte kan vara bra jämt.

Nalas dag med Nuha är idag eftersom det är midsommar i helgen, sista gången han åker dit för att bara träffa henne en dag. Den 25:e hämtar han hit henne och så ska hon vara här några dagar. Men oturligt nog så krockar det med ultraljudet, igen. Får väl se om det går att ändra tiden en gång till. Vill ju ha Nala med mig såklart, det är en känsla för honom med, att se vårt barn. Får se hur det blir.

Jag ska jobba några timmar ikväll och det känns skönt samtidigt som jag känner att jag inte orkar. Allt igår tog musten ur mig. Framför mig har jag massa dagar i rad som består av jobb. Lika bra att köra igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0