Im a hard working woman!

I mitt liv ingår mycket jobb nu. Dom fick ringa och väcka mig imorse för jag hade försovit mig, inte ens hört klockan. Jag är trött! Och för att tala om hur trött jag är i mina ben efter den här dagen. Man orkar inte göra nåt när man kommer hem. Men jag har ändå haft en bra dag på jobbet! Jobb två dagar till och sen är jag ledig tre dagar!!! Det ska bli såå skönt.

Jag är jätte sugen på jordgubbar! Jag har fått pippi på´t! Det får bli en sväng ner i affären.. Eller så kan Nala köpa med det hem. Det låter bättre. Jag ska ta en dusch och sen slänga mig i soffan tror jag. Det är jag värd! :) Och sen senare ta en långpromenad med hunden, om jag orkar. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0