Lite shopping.

Nala och jag var på stan igår, och idag var jag där en sväng med Aja också. Bjöd henne på mat och hade det jätte trevligt! Både igår och idag hittade jag lite smått och gott, bland annat det här.

 



Lotion, duschtvål och badskum till Nuhamin, två fotoalbum och så gräddbakelsen till klänning. Jag älskar den! Så himla somrig och fin. Det bästa av allt är att den är skön och magen kan växa i den. Köpte lite annat också som jag är nöjd med.

Försäljaren inne på Vero moda påpekade även hur stor jag är för att vara så långt gången som jag är. Vem vet, det kanske visar sig på ultraljudet att det inte bara är en som finns där inne. Haha, men det tror jag inte. Förresten så går jag in i vecka 18 idag. Har snart gått halvtid, kan inte fatta det. Tiden går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0