Du har bekräftat din existens mitt hjärta.

Det är faktiskt inte så långt kvar tills min plutt är här, absolut inte om dagarna springer iväg på det här sättet. Och då kommer min tillvaro se helt annorlunda ut, hela mitt liv kommer kretsa kring mitt lilla hjärta och jag längtar så! Och idag, på min mammas födelsedag har jag känt dom första sparkarna. Det är svårt att veta hur det ska kännas men det kan inte vara något annat. Nu börjar det gå upp för mig att du verkligen finns där inne. När jag kände det så tryckte jag lite på magen, kände det då en gång till och sen ingenting mer. Vad du växer och snurrar runt där inne, det är helt fantastiskt att det ska bli en liten människa av dig. En blandning av mig och Nala, din pappa. Den största drömmen för mig. Jag ringde Nala med en gång från jobbet och berättade, vilken känsla alltså! Och med tiden blir det bara starkare och starkare.



Lånade bilden från google, en sån vacker bild. Det är helt fantastiskt att vi kvinnor kan bära omkring på ett liv inom oss som med tiden utvecklas till en människa och kroppen sköter allt på egen hand. Och när bebisen kommer till världen har den 10 fingrar, 10 tår osv.. Hur går det till? Det är helt fantastiskt!

ÄlsklingsNalle är på båten nu, han har varit hos Nuhamin som han alltid är en gång i veckan. Och han tog med sig bilen, du är lagom stolt du. Men det är jag med. Den här veckan blev det hela helgen och det är alldeles för lång tid att vara ifrån dig. Det ska bli underbart att sova tillsammans inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0