Sommar?

Det har varit tråkigt väder nu i flera dagar, regn, blåst och alldeles grått ute. Det inverkar på humör och alltihop. Det är ju sommar nu, det ska vara gassande varmt och solsken! (även om jag inte tycker om när det är föör varmt), det är ju den årstiden nu. Man blir lite deppig av det här faktiskt. Jag hoppas att det inte regnar mer idag för jag ska cykla på jobbet ikväll. Men nu när jag tittar ut genom fönstret så är det precis vad det gör. Regnar! Fyfan, jag hoppas att det lugnar av inom dom här 20 minutrarna innan jag ska bege mig iväg. Nala kom hem sent igårkväll från Nuhamin och moffa är som sagt här med sin hund. Det känns skönt att ha dig här efter all oro, även fast det blir hundhår i hela lägenheten :P Det kommer lösa sig även den här gången, det är jag säker på! Du ligger mig väldigt varmt om hjärtat moffa Kid.


För nån vecka sen kom älskling överraskandes hem med en laptop, det är den jag sitter vid nu. Jätte fin verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0