Sommarhelg

I torsdags kom Nuhamin, Nalle var och hämtade henne. Jag var ganska nervös.. Men allt gick kanonbra! Hon är en helt underbar liten tjej och hon gillar mig :) Vi har haft en riktig sommarhelg, kneippbyn, stranden, glass, bakat bullar och lekt. Igår låg hon och jag och sov middag tillsammans, myspys! Imorse väckte hon mig, kramade mig och sa hejdå. Så nu är Nala iväg och lämnar henne och hon kommer igen om ca två veckor. Och mellan henne och Nala finns verkligen ett speciellt band, far och dotter band. Stark kärlek!. Vi är tre i vår familj, snart blir vi fyra.. Vi har försiktigt sagt till Nuha att jag har en bebis i magen. Hursomhelst så kommer hon bli världens bästa storasyster!


Påväg till vattenland.


Far och dotter, så fina ihop!



Linnéa flyter omkring i vattnet.


Nuhamin med sin badring som ingen annan fick låna ;)


Linnéa skvättar ner både Nala och Nuhamin med vatten.


"Du kan inte ta mig", inne på Sibylla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0