Vi klarar det vi har viljan till.

Att Nala tog körkort igår firade vi på restaurang, godaste nachosen någonsin. Därefter körde vi runt en massa och jag känner mig riktigt trygg att åka med dig gubben. Det var värre för si sådär 5 år sen när du inte kunde hålla dig på vägen utan körde på trottoarkanterna, haha det var tider det. Då var allt så spännande, varje dag var ett äventyr och redan då var jag gränslöst kär i dig. Lika kär är jag nu som då, men vårt förhållande ligger på en helt annan nivå nu. Jag är ingen tonåring längre och inte du heller. Vi har vuxit och därmed är vi mer ansvarsfulla numera ;) Mitt liv är till för att delas med dig, så har det känts sen jag träffade dig första gången och det känns fortfarande så, nu 5 år senare. Man vet aldrig vart livet tar en eller vad som händer under årens gång men hur som helst så är du min stora kärlek och ingen har någonsin fått mig att känna så som du får mig att känna. En obeskrivlig känsla. Jag älskar dig!

Ett av våra mål var att du skulle klara ditt körkort, det har du nu gjort. Om några månader föds vårt barn, det är vad vi fokuserar på nu. Sen siktar vi mot andra mål - så länge vi planerar och har viljan så kan vi lyckas med allt, du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0