En kväll på nunnan.

Igår var jag väldigt glad i hatten och det sätter sina spår dagen efter. Men ändå så tycker jag inte att jag mår så dåligt som jag annars brukar göra. Vi drack vin hemma och sen var vi på nunnan där ett band spelade. Nala tyckte dom var skit bra och jag var också med på ett hörn. På något sätt så bryr jag mig aldrig om jag skämmer ut mig när jag är där, hade det varit munken så hade det varit en helt annan femma. Synd att Becca inte var lika taggad som jag och Nala var men jag hade kul. Men idag är hon taggad och jobbar på mig att vi ska gå ut ikväll också men jag tror inte jag pallar det. Har inga cash till det heller. Får se vart kvällen tar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0