En underbar dag!

Kvällen igår blev mysig, pausen i Den rätte för Rosing sprang jag ner i affären och köpte vaniljglass och en massa frukt. Så det blev glass och fruktsallad till Andra avenyn! Smarrigt. Vid tolv-tiden igårkväll drog vi med mamma ut och körde en sväng. Så det blev inte alls sängen tidigt igår. Men jag kände mig ganska pigg imorse ändå.

Dagen började med att gå upp och sen gå till jobbet och att komma ut och mötas av solen gjorde mig glad! Nu är min deligering förlängd ett år till och det gick på en kvart. Att jag har fått bekräftat att jag får jobba där i sommar känns skönt. Sen efter så gick jag till affären och köpte lite frukost, sen hem och Nala låg fortfarande i sängen. Vi gjorde frukost och chillade lite här hemma. Sen stan och mötte pappsen, åt lunch och gick runt. Promenad hem till mamma en stund och sen hem till oss. Fick med oss ett plastbord och två stolar hem som vi ska ha på balkongen, jag har tvättat och skrubbat men vi ska snarast måla om dom.

Jag har verkligen slutat röka!!! Tar en snus emellanåt när nikotinberoendet blir för jobbigt och jag står faktiskt ut. Enligt mig handlar det lika mycket om vana som beroende. Im on my way to göra mig av med vanan OCH beroendet :P


Ska gå ner i affären och handla lite, vi ska göra goda mackor, se efterlyst och bara mysa! Hoppas att jobbet ringer imorgon, behöver timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0