Familjen Elfasi.



Kan fortfarande inte riktigt fatta att Aja har blivit mamma och att hon har fött ut den lilla underbara varelsen. Det är helt fantastiskt! För inte alls så många år sen (känns det som) så levde vi rullan och drev runt på alla fester vi kunde komma åt. Men du har ju aldrig varit så som jag har varit. Du har aldrig varit den där supa-sig-redlös-typen och nästan lyckats varenda gång. Men på något sätt så låg vi ändå på samma nivå. Fan vad roligt vi hade den tiden! Nu har du lilla Mathez och har skaffat dig en egen liten familj. Jag är så glad för din skull, du har en man som är en av de få bästa i världen och en helt otrolig liten son som ni tillsammans har skapat och som ni tillsammans ska uppfostra! Den lilla guldklimpen.. Jag ser fram emot de dagar som kommer då ni vill ha barnvakt, jag ställer upp när som helst. På senare år så har vi glidit ifrån varandra och det hatar jag. Hoppas att vi kan hitta tillbaka och återfå den bra kontakten som vi hade. Vår vänskap har ännu mer att erbjuda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0