Fungerande data.

Äntligen, då kan man åter igen fördriva lite tid och något jag har saknat är betapet. Ganska mycket har hänt under de senaste månaderna. En sak är att vi har fått vår soffa, den gör sig jättebra i vårt vardagsrum. Annat är att det är bestämt att Nuhamin ska komma hit varannan helg efter den 26:e april, så vi ska börja göra i ordning hennes rum inom den närmaste tiden. Det är prövotid under några månader men jag är övertygad om att det kommer gå bra. Något annat underbart som har hänt är att älskade Mathez har kommit till världen, så otroligt söt! Man får inte nog av dig prinsen!

För min del har det inte blivit mycket jobb alls den här månaden än så länge men jag hoppas att det blir mer så småningom. Är smått fundersam över hur det blir när hela stället blir omorganiserat, jag är inte förtjust i det. Men vem vet, det kanske blir bättre än vad det är nu.

Idag har jag och älskling tvättat, fett mycket tvätt men det går ganska fort när man hjälps åt. Ikväll kommer några hit och så ska vi dricka lite. Nalle är nere på systemet nu och jag ska städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0