Helgen.

Igår (lördag) hade vi en riktigt mysig dag. Jag jobbade till ett, när jag kom hem så stod Nala redan och lagade lasagne och hade städat lägenheten, min gullis. Vid fem tiden kom Aja, Mache, lilla Mathez och Becca hit. Vi åt och umgicks och sen senare tittade mamma förbi. Kvällen ledde till att mamma och jag skjutsade Mache och Nala ner på stan och mamma och jag åkte tillbaka hem till oss och slocknade på soffan. Halv tre kom älskling hem, mamma och jag vaknade. Mamma åkte hem och jag hörde Nala berätta lite om kvällen tills jag insåg att det bara var två och en halv timme kvar tills jag skulle upp. Det resulterade i att jag försov mig en halvtimme imorse! Inte kul alls. Men sånt händer, får skylla på omställningen av klockan.

Efter jobbet åkte vi hem till Sanna och firade hennes födelsedag (egentligen fyller hon imorgon). Var där ett tag och sen åkte Nalle och jag med mamma till reno och hyrde film, sen vidare och tvättade mammas bil, sen tanka och slutligen max drive in. Hemma åt vi och såg en film. Nu har mamma åkt hem, gubben ligger i soffan och ser på tv och jag sitter här.

Imorgon ska jag försöka hinna med lite saker. Jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0