Pacman..

För övrigt så har jag de närmaste två timmarna suttit och spelat spel på nätet, pacman. När spökena äter upp mig och jag inte klarar längre än till nivå 2 så blir jag så otroligt förbannad. + att Nala är mycket bättre än mig. Jag är nog en dålig förlorare trots allt. Älskling är på bättre humör nu och de gilla ja! Han sitter och ser på två och en halv män nu och asgarvar, en av de serierna som går mest på vår tv. Synd bara att jag nästan har sett alla gamla avsnitt. Klockan 20 är det Den rätte för Rosing och därefter Andra avenyn så det ska jag vi titta på. Drar nog förbi mamma en stund när hon har slutat jobba. Sen är det läggdags, ska ju upp relativt tidigt imorgon. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0