Söndag.

Becca lyckades inte igår, annars brukar hon faktiskt kunna övertala mig. Men jag pallade helt enkelt inte. Sorry gumman! Det var så otroligt skönt att bara va hemma. Älskling och jag beställde pizza och bänkade oss framför tv:n. Sovmorgon idag och känner mig mycket bättre än igår. Det får vara bra med alkohol nu, bränner massa pengar och gör bort mig. Inte värt det!

Just nu önskar jag bara att jag hade massa pengar (vem gör inte det?), men det är så mycket jag vill köpa. Framförallt Nuhamins säng, jag vill så gärna göra i ordning i hennes rum. Igår beställde vi lite från nätet, påslakan, gardiner och lite sånt. Det kommer bli super fint! Det är bara sängen som fattas..



Far och dotter, lika som bär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0