There's only Love.

Det var tänkt att jag skulle med Aja och Mathez på stan och fika idag och sen gå på mitt pass klockan 16. Men så blev det inte. Klockan 7 imorse ringde jobbet och undrade om jag kunde jobba dubbelpass, så jag var där på en halvtimme. Så jag har jobbat hela dagen och hela kvällen, det har varit stressigt. Men gud vad bra man mår av att jobba! Och solskenet idag gjorde en ännu gladare! Dåligt med jobb just nu men jag hoppas att det blir mer så småningom.

Jag längtar verkligen efter våren. Solen skiner och det är varmt nog att gå ut utan jacka. Och att jag ska få uppleva den här våren och sommaren med min Nala känns helt fantastiskt! Det är du och jag på riktigt, igen. Älskar dig!!!


..en viss tanke cirkulerar hela tiden runt i min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0