Never ever let u down.

Idag har det varit en riktig slappdag, tråkigt väder och brist på sysselsättning. Men mamma var förbi på en kaffe och sen har jag badat och fixat mina naglar, känner mig fresh! Halvrolig stämning här hemma men jag försöker att hålla mig neutral och inte brusa upp för något. Jag vet att det är mycket för dig nu och jag förstår och respekterar att du inte mår bra. Men ibland är det svårt att hålla igen, du driver mig till vansinne ibland när du inte berättar vad som är fel o.s.v. Egentligen så vet jag vad det gäller men prata med mig!


Hoppas att stämningen är en aning bättre imorgon, då ska jag på möte för att förlänga min deligering och sen ska vi träffa pappa och luncha någonstans! Han blir fri på torsdag och då ska vi träffas ofta! Älskar dig pappa. Jag hoppas för ditt bästa (och andras) att du håller dig i skinnet. Vill inte förlora dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0