Fest, ångest och inköp!

Kan börja med att säga att lördagen när vi var ute blev hur lyckad som helst. Vi fick med mamma ut till och med och hon drack! Haha, vi dansade och hade skit kul. Kvällen började som sagt hemma hos mig och Nalle. Mamma, Becca, Karin och Jennie kom. Sen kom också Elisabeth, Andreas och Mache! Jag var glad i hatten redan innan vi gick ut och alla blev fulla under kvällens gång. Rökte gjorde jag hela kvällen, men feströka är ok för mig! Kvällen vart lyckad men ångesten dagen efter var inte lika kul. Den där ångesten som alltid infinner sig när man vaknar med bakfylla. Jag sov till sex på kvällen! Men nu är man återställd och jag har kommit över det, -1000 kr på kontot, att jag sjukanmälde mig och hela den biten. Engångsföreteelse! Från och med nu kommer jobbet gå före fest, festa får man göra när man är ledig. Men ville så gärna fira Beccish födelsedag ordentligt! By the way så fick hon en fotfil och fotkräm av mig, haha. Fick låna lite pengar av mamma i sista sekund och dom har dåligt sortiment på konsum :P

Igår jobbade jag och träffade de personer från jobbet som jag träffade ute, haha. Lagom pinsamt det där varje gång! Men vafan, jag säger som jag sa hela lördagkvällen.. MAN LEVER BARA EN GÅNG! Hela resten av veckan är fullspäckad med jobb, ikväll jobbar jag kväll och sen jobbar jag imorgon, fredag, lördag och söndag. Hoppas jag får jobb måndag och tisdag också, sen är ju månaden slut. Cashen ska rulla in! Vi ska börja spara till vår resa :) ..som jag ser fram emot. Efter sommaren när kylan drar in över Sverige så drar vi till Addis!

Det har blivit lite mer ordning i Nuhamins rum nu, gardinerna har kommit och är uppsatta, Linnéas bord och stolar fick vi eftersom hon fick nya. Påslakan som matchar gardinerna köpte vi med (synd att vi fortfarande inte har någon säng som vi kan bädda). Men det kommer.. Lite leksaker köpte vi med. Och jag köpte ett sminkset till mig själv, skit billigt och skit mycket smink! :) Så nu slipper jag köpa smink på jätte länge. Nalle fick lite av det vanliga, en t-shirt, strumpor och ett par badbrallor!


Nej nu ska jag väl duscha och förbereda mig lite, börjar om typ två och en halv timme. Men har iallafall uppdaterat nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0