Vi är såna som i slutet får varann.

Det har varit en betydligt bättre dag idag. Älskling och jag har pratat ut och allt verkar solklart framöver. Han önskar att det blir tvillingar! ;) Hehe. Idag känns allt bara så perfekt! Gick hem till mumma och lånade telefonen och ringde mödravårdscentralen men där sa dom att det var stängt på grund av sjuk personal, får ringa på måndag! Vill ju så fort som möjligt veta hur långt gånget det lilla livet är. Går runt och oroar mig för att testet visade fel.. Men det kan det bara inte ha gjort. Mensen är så pass sen och allt stämmer ju in. Men den här situationen gör en lite förvirrad och orolig. Berättade för i stort sett alla igår, kunde inte hålla mig. Och det var bara positiva reaktioner! Mamma kan inte fatta att hon ska bli mormor och pappa lät jätte chockad. Men så är det, Emma ska bli mamma! Jag ber till gud att allt går vägen och att jag inte får missfall eller något.



Ska se tv och äta glass nu. Upp och jobba tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0