15 november! :)

Jag är överdrivet misstänksam och kan vara en riktig tjatkärring ibland, det vet jag. Men det är inte meningen, även fast jag har rätt till det. Att tjafsa ibland hör till.


Jag har inte gjort så mycket under de dagar som jag inte har skrivit, jobbat lite och mått dåligt och konstigt. Har nu berättat för jobbet att jag är gravid iallafall, så dom vet. Händer ibland att jag sjukanmäler mig bara för en dag och i längden verkar ju det konstigt om man inte känner till anledningen. Umgåtts med mami och Linnéa ganska mycket! Och Aja och Mathez. Och såklart min älskling. Kärlek. Igår var vi på mödravården, tog prover och pratade. Vecka 12+1 är jag i nu och den lilla knodden är beräknad till ungefär den 15 november :)

Nala springer fram och tillbaka i tvättstugan och jag sitter fortfarande här med bara täcket runt om mig. Nu ska jag äta något och sen försöka få tummen ur och åtstadkomma nånting ;P Så trött numera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0