Bjudning!

Har haft en bra dag, ätit smörgåstårta i mängder och fortfarande är det massor kvar. Det är inte nyttigt men faan så gott! På både gott och ont så finns det massor kvar att äta upp, jag vet att jag kan lyckas äta upp det med lite hjälp men det är inte bra för mig. Har gått upp i vikt som tusan och ett kg på bara EN vecka. Så kan det inte fortsätta, måste börja tänka på vad jag äter och hur jag äter. Viktigt nu när det inte bara är jag själv som påverkas av mina matvanor. Nyttig mat och normal mängd ska jag verkligen försöka med nu (efter att smörgåstårtan är slut) :P Det enda som vart synd idag var att det blev tjafs och att en fattades här idag. Men jag vet att felet inte bara var mitt och att det löser sig om ett tag.



Nala är jätte stolt över fotot.
(Han upplyste även mig om att man inte behöver själva sladden för att föra över bilder, så skit samma om sladden är borta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0