Bring it all to me!

Älskling kom med båten inatt och hade haft en jätte bra dag med Nuhamin. Vi kom i säng sent och jag gick inte upp förren kvart över tolv idag, såhär kunde jag inte sova innan. Men graviditeten gör en trött. Är bara otroligt glad att det där hemska illamåendet har försvunnit (peppar, peppar). Lite illa mår jag fortfarande ibland, men inte alls som det var i början. Numera känner jag mig bara konstig emellanåt och är fruktansvärt trött! Nala läste något på aftonbladet idag om att om man mår illa på morgonen så betyder det att barnet kommer få hög IQ. Det är mycket dom kommer på.

Jag har absolut INGEN lust att jobba ikväll, jag känner bara för att krypa ner i soffan och se på tv. Och att jag imorgon jobbar 7-10 och sen 15.30-21 är inte speciellt uppmuntrande. Men jag har tagit på mig det och jag vet att jag måste. Har jätte dåligt med timmar så jag måste ta dom jobben jag får. Fy, kan bara tänka mig hur jobbigt det kommer vara i sommar. Värmen.. Jag har svårt med det i vanliga fall, undrar hur det blir då nu när jag är med barn.

Känns trist att jag ofta nu för tiden tappar lusten för allting. Förut såg jag ju fram emot att gå till jobbet och tjäna pengar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0