Fullspäckad helg!

I torsdags samlades vi ganska många och åt pizza och därefter spelade vi kubb. Fyfan, jag erkänner.. Jag har verkligen blivit dålig på det. I fredags var jag med Aja och Mathez och sen vid mamma. Tänkte gå hem tidigt så jag kom i säng i klok tid eftersom jag skulle upp och jobba. Men Nala kom dit och skulle installera mammas nya dator och vi fastnade där. Jag, Nala och Ruben snodde mammas bil ner på stan (hon var lagom glad när vi kom hem runt midnatt), vi gjorde några ärenden och gick förbi munken där vi träffade några. Jag trodde vi skulle stanna max en halvtimme men jag fick för halvtimme jag. 2 timmar! Det kändes som en evighet och jag var så irriterad. Fick sitta och vänta på att älskling smuttade på sina öl och se och lyssna på alla fulla människor. Jag ville bara hem. Jag har verkligen inte kul när jag går ut nykter, jag avskyr det. Gå ut och äta är jätte mysigt men sen när fyllan sätter spår i alla andra och musiken vrids upp till högsta volym så innebär det hemgång för mig. Jag orkar inte sitta och höra på fulla människor, skrik, tjat och gap. Men när man själv är full så smälter man in tillsammans med alla huur bra som helst. Kanske för att jag alltid brukar va fullast. Ha! Igår morse åkte Nalle till Stockholmo och jag jobbade hela dagen, var sen på middag hos mumma där jag slocknade efter maten. Vid 8-tiden fick jag tummen ur och gick hem. Jobb hel dag idag med och fick morgondagens jobb med. De gilla vi! Nu strax ska jag hem till mamma och dom och hänga där ett tag. Känner att jag behöver lite socialt umgänge innan jag ska hem och städa och fixa med alla våra papper som ligger huller om buller och överallt. Jag vill ha ordning! ..även fast jag ibland kan va jävligt lat. Min tuttis kommer hem senare ikväll <3

Jag måste säga att det börjar synas på mig att jag har en bebis i magen :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0