Jobb och utbildning.

Idag har jag jobbat och därefter var jag på utbildning angående datasystemen inom jobbet. Skönt att man nu har tillgång till allt som alla andra. Det har varit riktigt hett all day long, sommaren är här! Det blev ändrade planer ikväll. Inget främmande, istället ska jag och Nala äta middag själva - tacos på balkongen! Mysigt.

Det här är det som jag fick med posten igår, nöjd med beställningen och även priserna. Beställer man lite då och då så blir det inte så mycket sen! Och det finns ju hur mycket fint som helst. Men det är lite svårare när man än inte vet om det blir en pojke eller flicka. Så länge får man hålla sig till kläder med neutrala färger.



Mysig overall, sött startpaket med små apor på, två par strumpor (gratis) och en snuttefilt med barbapappa och de andra.

Jag går även in i vecka 15 idag, veckorna bara springer iväg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0