Måndag - En bra dag.

Morgonen blev stressad eftersom jag försov mig men klarade mig ganska bra, endast 3 minuter sen. Dagen på jobbet har varit bra, skulle egentligen jobba till 13 men fick gå kvar till 16. Då vart jag glad, det har bara rullat in timmar dom senaste dagarna och det behöver verkligen jag. Sen fick jag jobba eftermiddagen med Pia, vi har trevligt ihop. Synd att vi inte jobbar i samma grupp i sommar. Nalle och jag åt med mamma och dom ikväll (Ja, vi äter ofta tillsammans) På tal om det så ska vi bjuda hem dom tre på mat imorgonkväll. Det kanske blir fler? Iallafall, efter en stund hos mamma så drog Ruben, Nalle och jag ut och åkte en sväng. Vi hämtade ett paket på posten, som innehöll lite till vår bebis. Vi åkte runt längs stranden, tog en liten promenad vid strandpromenaden. Vi plockade en bukett blommor som vi satte på gammelmoffas grav. Och till sist så var vi ute vid högklint, det är helt sjukt vad högt det är! Kände det även fast jag inte tittade över kanten. Det är bra att du är rädd om mig älskling. Eller inte bara mig. Oss! Har haft en jäkligt bra dag för att uttrycka det exakt :)

En jobbarkompis frågade mig idag när jag ska ha bebis, kunde inte fatta hur hon visste eftersom jag inte sagt något till just henne. Men hon såg det på mig sa hon. Men som jag skrev i ett av dom förra inläggen; det börjar synas :)

Nu ska jag sova. Full rulle hela dagen imorgon också så jag behöver sömn! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0