Pojke eller flicka?

Fanken vad jag funderar på det. På nåt sätt så blir det mycket svårare att gissa när det är ens eget. Det är något som säger mig att det blir en tjej men den tanken kan lika bra bedra mig. Man kan verkligen inte veta, det är bara rena gissningar. Och för mig spelar det absolut ingen roll vad det blir, bara lillen/lillan är frisk. Men man tänker på det och undrar. Precis när jag plussade så kände jag att jag ville ta reda på om det var en tjej eller kille. Men det vill jag inte längre, det är en sån spänning att inte veta och en sån överraskning sen! Jag och Nala började prata om namn direkt när vi fick veta och som sagt så är vi överens om det blir en kille, då blir det Kevin eller Marion :) Men riktigt överens är vi inte om det blir en tjej. Jag vill isåfall att hon ska heta Neliyah Destiny Assefa. Medans Nala är fast besluten vid att hon ska heta Destiny i förnamn. Jag tycker att jag kan få bestämma det eftersom hon kommer få hans efternamn. Det är inte det att jag inte tycker om namnet Destiny, jag älskar det. Och jag vill att ett av hennes namn ska vara det. Men namnet Neliyah betyder något för mig, på nåt sätt. I annat fall får det bli Destiny Neliyah Assefa, det skulle gå det med. Hon får ju heta det vi båda vill. Destiny passar jättebra med för mig så det kvittar nog för mig ändå när jag tänker efter.. Det är väl tur att han inte har bojkottat mitt namnförslag totalt, att han går med på att hon heter det i mellan-namn iallafall! Det är ett halvår kvar så vi hinner ändra oss många gånger. Det är inte bråttom direkt, sen kanske det blir så att man ser direkt vad "den" ska heta när man ser den lilla! Och det kanske blir något helt annat.



Idag är Nala i Sthlm över dagen och träffar Nuhamin. Om det inte blir något mer krångel så träder varannan helg i kraft kring den 19 juni nånting! Det kommer bli så mycket bättre för dom båda.

Förresten.. Vi kopplade in hemtelefonen igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0