Platser och bilder för en tillbaka.

Igår gick jag in i 14:e veckan och jag längtar tills jag känner sparkar, då blir det verkligen verkligt. Nu är det cirkus en månad till vi ska på ultraljud, vi skulle egentligen dit tidigare men eftersom Nalle inte är hemma då så drog vi ut på det någon vecka, för det är klart att han ska vara med.. :)

Dom senaste dagarna har bestått av sällskap, bad i bassäng, matlagning och lite jobb. Fick mitt schema för sommaren idag och börjar inte förren 23 juni, så jag hoppas att jag får rikligt med jobb via resursen tills dess. Jobbar nästan bara långa pass hela sommaren vilket både känns bra och jobbigt beroende på hur jag kommer känna mig. Jag vet ju inte hur jag kommer må framöver och det finns inget värre än att tvinga sig iväg till jobbet och behöva jobba 8-9 timmar när man mår SKIT. Men (om man vågar säga det) så har jag börjat må mycket bättre och jag tycker att tröttheten har avtagit något. Så jag hoppas att det fortsätter så.



Vi bröt av våra band och dom gick av på mitten.
Jag saknar. Mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0