Mors dag!

Jobb, bowling, kalas, lite shopping och fint sällskap är vad de senaste dagarna har bjudit på. Mammabyxorna är helt underbara och klänningen som jag också köpte är superfin. Jag har jobbat in hyfsat bra timmar och bowlingen förlorade jag stort. Igår somnade jag ungefär halv åtta och vaknade typ nu. Känns inte bra när det är så fint väder ute, men jag behövde det. Sovit själv inatt men ändå sov jag gott som tusan, men drömde något helt sjukt. Som vanligt. Nalle är hos Nuha idag och kommer hem ikväll. Förövrigt så spelar dessa hormoner ett spratt med mig. Mitt humör går verkligen upp och ner och kan ändras lika fort som att vända på en hand. Det är jobbigt!

Det är skinande sol och jag måste ut. Ska gå till mamma nu snart när hon har rast, det är ju mors dag idag! Jag älskar min mamma. Min bästa vän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0